Голова митниці: можу розраховувати лише на внутрішні кадри

Аліса Коник
вівторок, 26 Листопад 2019, 12:53
0

Конкурс у Держмитслужбу можна фізично розпочати за законодавством лише тоді, коли ми розпочнемо роботу. Тому зараз моє завдання – провести максимальну ротацію і знайти внутрішній кадровий потенціал. Він є в кожному державному органі.

Люди, на яких тримається ця система, і це люди, які виконують свою роботу, і завдяки яким у нас, зокрема, рухаються експортні чи імпортні потоки. Моє завдання – знайти таких людей, які б розуміли нові правила гри, мали стовідсотково працювати чесно – і після цього знайти їм місце в новій Держмитслужбі.

Побудувавши систему контролю, побудувавши систему розподілу відповідальності (коли я можу отримувати зворотній зв’язок) – якщо хтось із цих людей не виправдовуватиме довіри, то ми зможемо швидко приймати якісь відповідні кадрові рішення і їх змінювати.

Після початку роботи Держмитслужби, тобто за 3 – 4 тижні, то моя мета – одразу  зокрема, на голів митниці та на вакантні посади. Звідки наймати людей? Так, ми, звичайно, надіємось на випускників митної академії, надіємось, що зможемо залучити митних брокерів, людей із зовнішніх економічних відділів в різних приватних компаній. Більший вибір є в підтримувальному персоналі – юристи, ейчари, бухгалтери і так далі. Адже ми можемо дивитись на інші правоохоронні органи та на приватний сектор, бо ця робота значно більше уніфікована. Якщо на митника треба вчитись, то умовно робота бухгалтера – що в Держмитслужбі, що у великій приватній компанії – все ж таки достатньо подібні.

Зараз рядовий інспектор отримує на руки близько 6,5 тисяч гривень.

Очільник митниці приблизно отримує близько 30 – 35 тисяч гривень.

Я вважаю, що ці суми для очільника митниці так само мають бути приблизно в 2,5 – 3 рази вищі.

Треба підвищувати зарплати. Але я водночас проти того, щоб просто механічно підвищувати зарплату всім по системі. Звичайно, в нас є митники, які, судячи з їхніх декларацій, можуть бути доларовими мільйонерами. І вони можуть самі платити зарплату всьому регіональному підрозділу.

Завдання в тому, аби наступного року провести повну переатестацію всіх тих людей, які перейшли в Держмитслужбу. Ті з них, хто проходить цю переатестацію і переходить на контрактну роботу, можуть справді заслуговувати на суттєво більші зарплати.

Моя зарплата станом на зараз складає близько 24 800 гривень.

Я б хотів отримувати вищу зарплату. Але це вже питання до Міністерства фінансів і Кабінету Міністрів. І я виступаю за те, щоб зарплати в державному секторі були ринковими. І це питання не тільки в тому, що якщо будемо платити більше, то ці люди не братимуть хабарі. Я не беру хабарі і зараз, отримуючи низьку зарплату. А питання в тому, чи зможемо ми залучати багато людей, які не братимуть хабарі і не житимуть на якісь свої заощадження.

Банально, кількість людей, які мали до цього успішну кар’єру в бізнесі і мають заощадження, і можливість, і бажання працювати в держслужбі на важких умовах із постійними погрозами, з “чорним” піаром і скандалами, – звичайно, що така кількість не дуже велика. Якщо ми зможемо як держава виходити на ринок праці, як виходить західний бізнес і наймати найкращих людей, то, звичайно, ми зможемо розв’язати величезну проблему із кадровим наповненням.

Як писали “Кадри”, голова Державної митної служби Максим Нефьодов у грудні 2019 року планує провести перші конкурси на вакантні посади в митниці.

Залишити коментар

Матеріали по темі
Кубраков очолить “Укравтодор”
субота, 16 Листопад 2019, 03:33
Останні звісточки по темі
Гучні теми
Новини партнерів