Гриненко вичерпав річний запас міцності

Артур Корсунь
вівторок, 06 Червень 2017, 16:36
0
Керуючи "Автомобільними дорогами України”, Артем Гриненко (ліворуч) домігся переведення закупівель компанії на електронний майданчик Prozorro / prozorro.sale

Артем Гриненко за власним бажанням звільнився з посади керівник ПАТ “ДАК “Автомобільні дороги України”.

Компанія входить до складу “Укравтодору” й забезпечує експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного і місцевого значення довжиною 170 тис. км., проводячи ремонт шляхів, мостів, інших штучних споруд та елементів облаштування. У підпорядкуванні Гриненка перебували 33 дочірні підприємства в усіх областях України.

Артем Гриненко з’явився у ДАК у липні 2016 року за керівника “Укравтодору” Євгенія Бараха, щоби очолити ліквідаційну комісію компанії. До того він обіймав посаду радника міністра інфраструктури Андрія Пивоварського. Заступниками Гриненка працювали Сергій Єфіменко, Михайло Заславський, Сергій Мірошник та Віталій Максименко. За неповний рік часу на посаді керівник домігся скасування рішення про ліквідацію компанії, переведення закупівель компанії на електронний майданчик Prozorro та запуску пілотних проектів реформування обласних автодорів. Проте працювати довше Гриненко не погодився і поповнив когорту професіоналів, які звільнилися з посад у державному секторі економіки у перші рік-півтора.

Автодорожній напрямок залишається для Міністерства інфраструктури одним із найскладніших у кадровому відношенні. “Кадри” вже писали про тимчасових керівників “Укравтодору”, відбір очільника якого анонсувався ще влітку минулого року. Після звільнення Андрія Батищева обов’язки керівника Державним агентством автомобільних доріг України поклали на Євгенія Бараха, колишнього експерта ТОВ “Investment Capital Ukraine”. Останнього на посаді замінив колишній міністр транспорту Польщі Славомір Новак. З часу обіцянки міністра Володимира Омеляна оголосити конкурс уже сплив рік.

Залишити коментар