Практика кадрових конкурсів: керівництво Бюро правової допомоги відбирають через інтернет

Артур Корсун
понеділок, 23 Травень 2016, 11:18
0
Контакти претендентів із конкурсною комісією Координаційного центру з надання правової допомоги зведені до мінімуму /legalaid.gov.ua

Конкурсна комісія полегшила процедуру відбору керівників Бюро правової допомоги, які з 1 вересня 2016 року діятимуть замість ліквідованих районних управлінь юстиції. Кандидати на посади начальників і заступників начальників не мусять подавати пакет паперових копій документів, аби отримати право взяти участь у відборі. Достатньо зареєструватися на офіційній сторінці проведення конкурсу в інтернеті.

“Заповнити електронну заявку слід до 18 години 31 травня 2016 року. Надіслані в інший спосіб чи невчасно заявки розглядатися не будуть”, – зазначила у коментарі “Кадрам” Олена Ялова, начальник відділу моніторингу та оцінювання діяльності центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Наступний етап участі у кадровому конкурсі теж не вимагає присутності претендента. Кандидати, які відповідають критеріям, отримають на адресу електронної пошти, вказану в заявці, електронне запрошення пройти курс дистанційного навчання “Вступ до системи надання безоплатної правової допомоги”. За його результатами рівно о 00 годин 00 хвилин 17 червня 2016 року конкурсна комісія Координаційного центру з надання правової допомоги визначить остаточний список учасників відбору.

Вирішальний етап кадрового конкурсу – інтерв’ювання – розпочнеться 30 червня 2016 року. Власне, аж тут претендентові доведеться пред’явити конкурсній комісії перший документ – паспорт громадянина. Решту документальних підтверджень зазначених у заявці персональних даних слід буде показати аж після позитивного рішення щодо кандидатури і при працевлаштуванні в  регіональний центр із надання безоплатної вторинної правової допомоги.

“Ми свідомо відмовилися від розгляду пакету паперових документів кандидатів іще до початку самого кадрового конкурсу, – розповіла “Кадрам” Олена Ялова. – Вимоги до оформлення документів часто зупиняють потенційних кандидатів своєю надмірною забюрократизованістю і витратністю: треба знімати копії, завіряти їх, надсилати поштою чи самостійно завозити за місцем проведення конкурсу. Ми ж звели контакти претендентів із конкурсною комісією до мінімуму”.

Перед претендентами поставлено кілька вимог. Пошукувачу слід отримати вищу юридичну освіту не нижче першого (бакалаврського) рівня, вільно володіти українською мовою і персональним комп’ютером. А ще – бути доброчесним, толерантним, спроможним швидко шукати необхідну інформацію, налагоджувати ефективну комунікацію й залишатися стресостійким. Перевагу отримають кандидати, які документально підтвердять досвід волонтерської діяльності чи участі у громадських організаціях, які надають допомогу вразливим суспільним групам.

Конкурсний відбір керівників Бюро правової допомоги Міністерство юстиції оголосило наприкінці квітня 2016 року. Зарплати начальників нових установ, як очікується, не будуть перевищувати 5 тисяч гривень. Та за тиждень до завершення терміну подачі заяв узяти участь у кадровому конкурсі зголосилися понад 3 тисячі кандидатів.

 

 

Залишити коментар